Na een paar weken wennen - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Na een paar weken wennen - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Na een paar weken wennen

Blijf op de hoogte en volg Arne

10 Oktober 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Servus allemaal,

Ik begreep van verschillende dat het weer tijd was voor een status update. Ik ben weer anderhalve week in Krems na weekend Strugglen en de zondag thuis te zijn. Het is weer goed om in Krems te zijn. Begint echt als thuis te voelen al.

De afgelopen week heb ik niet veel school gehad, maar wel een heel gezellig Erste Kremser Oktoberfest meegemaakt. Het was springen en dansen op de banken en tafels met 1 liter pullen in de hand. Het was een erg goed feestje en bier was overvloedig aanwezig.

Afgelopen weekend heb ik veel gewerkt, ze hadden gevraagd of ik extra kon komen in verband met het Oktoberfest. Er was daar plaats voor maximaal 2000 mensen, en omdat dat eigenaar van de XO bar ook verantwoordelijk was voor dit Oktoberfest verwachtte ze dat als het vol zou zijn de mensen naar XO zouden komen. Dit was ook het geval, ik heb van hot naar her gerend, maar het was goed en ze zijn erg blij dat ik het team kom versterken.

Elke keer als ik klaar ben wordt er gezegd hoeveel ze me waarderen en dat is uiteraard leuk om te horen.

Nog anderhalve week en dan komen pa, ma en de broertjes me al weer opzoeken, dus dat gaat ook leuk worden!

Je kan vanaf deze week merken dat de winter gaat komen. Overdag nog zo'n 14 graden en 's nachts loopt het al richting de 0. Maar neerslag kennen ze hier niet echt.

Tot zover weer een update van mij en wellicht komt er volgende week weer eentje.

Tot dan, Auf Wiederhören!

  • 10 Oktober 2012 - 16:52

    Eva:

    Very nice Arne!!

  • 10 Oktober 2012 - 19:52

    Joan:

    Ha Arnie,

    Gezellig hoor om weer een verslagje van je te lezen! Fijn om te lezen dat je je al thuis gaat voelen daar.
    Ja, aan de foto's te zien was het wel duidelijk dat het Oktoberfest een best feest was !
    Ik heb nu vakantie van de Hogeschool. Heb vandaag echt Niks voor school gedaan, ook wel weer vreemd hoor! Ja je moedertje is vreselijk serieus aan de studie! Ik vind het eigenlijk nog leuker dan ik al had gedacht dus dat is een goed teken!
    Ja nog 1,5 week en dan hopen we je in Oostenrijk te ontmoeten. Ik heb er erg veel zin in, trouwens de boys ook, dus dat komt helemaal goed.
    Liefs en tot horens.xxx

  • 10 Oktober 2012 - 20:30

    Wittekoek 't Zwaantje:

    Hoi Arne, wat een leven heb jij toch, feesten en weinig school. en veel vrouwen om je heen zie ik op de foto's.
    we zien er naar uit om naar krems te komen, ik heb gemaild naar Angern of er ook ruimte voor jou was, dat was prima want het is een 4pers.app.
    En wat een foto had Ar erop gezet, maar ik kon het verwijderen, ik schaam me dood, maar tis goed gekomen en ik had alleen een reactie van jou gehad, dus zoveel hebben het niet gezien.
    Arne veel plezier daar en tot gauw oma

  • 18 Oktober 2012 - 23:07

    Tante Jetty:

    hoi Arne, leuk dat je pa en ma en brian en damian t weekend komen.
    veel plezier .
    groetjes van ons uit zwijndrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Krems an der Donau

Arne

Is graag op reis

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 12089

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 03 Mei 2013

Vrijwilligerswerk in Bosnië

08 September 2012 - 02 Februari 2013

Uitwisseling

Landen bezocht: