Winter is coming - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Winter is coming - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Winter is coming

Blijf op de hoogte en volg Arne

29 Oktober 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Servus lezers,

Kleine status update weer van mijn kant. Het is nu echt koud aan het worden. De Spaanse mensen lopen al als Eskimo's rond en het heeft al 2 avonden licht gesneeuwd.

Wat nog mooier nieuws is, is dat in Finland al enkele centimeters sneeuw ligt. Dus dat gaat een prima Kerst worden! Vandaag in een college over Transportation Management een reis voor twee personen gewonnen met Eurolines en ik mag zelf de stad kiezen.

Afgelopen week hier in Krems een Halloween party gehad voor studenten. En tegelijkertijd is de voorbereiding voor de Exchange Student Fair begonnen. Dit houd in dat elk land en universiteit zich moet promoten op een fair. Zo kunnen de reguliere studenten in Oostenrijk hun locatie voor de verplichte exchange periode kiezen.

Zo dat was weer een klein update, nu weer klaarmaken voor nog een paar uur college en dan weer een avondje werken. Morgen nog college en dan begint mijn weekend alweer!

De groeten allemaal

• 29 Oktober 2012 - 16:50

Cor Wittekoek:

Hallo Arne,
    Hier in NL is het herfst. Maar aan het einde van de week wordt het weer wat warmer.
    Leuk dat je een reis hebt gewonnen! Weet je al waar je naar toe gaat?
    Groeten

• 29 Oktober 2012 - 19:57

Elizabeth:

Ha Arne...even een groet van ons. Leuk dat je mensen mee laat lezen over je belevenissen.
    We hopen dat je er een goede tijd hebt.
    In ieder geval hartelijke groeten.

Mevrouw de Kievit.