Status update - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Status update - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Status update

Blijf op de hoogte en volg Arne

25 September 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Beste allemaal,

Ik dacht dat het weer tijd was voor een kleine status update. Hier in Oostenrijk gaat het zeer goed. Ik vermaak me prima en de mensen hier zijn echt super. Tero, een Finse jongen is echt mijn nieuwe maatje hier :)

Gisteravond weer gewerkt bij de XO Lounge bar, dat is wel moeilijk zeg. Het werk zelf opzich niet zo, maar ik moet alles in het Duits communiceren en dat maakt het nog knap lastig. Maar verder is het erg leuk om te doen.

De lessen hier kunnen erg lang zijn, soms blokken van 5 uur lang maar dat betekend dat de lessen al heel snel in het jaar zijn afgelopen. Ik heb van de 7 toetsen er 5 voor de kerstvakantie, en na de vakantie hoef ik nog maar 1 week naar school en dan ben ik klaar!

Je merkt dat het kouder begint te worden hier in Oostenrijk. Overdag is het nog wel ruim 25 graden, maar 's avonds en 's nachts koelt het heel snel af. Ik denk dat we soms rond de 0 zitten. In ieder geval, zo voelt het.

Dit weekend gaan we een weekendje aan het thuisfront brengen en meedoen met de Struggle. Heb hier in Oostenrijk prima kunnen oefenen. Backpack gevuld met: Bierblikken, flessen water, camera, vesten, EHBO box en zo kwam hij toch wel snel aan de 15 tot 20 kilo. Ik denk dat ik er wel klaar voor ben.

Vanuit Oostenrijk, iedereen een fijne dag gewenst! Tot snel!

  • 25 September 2012 - 23:07

    Joan:

    Ha Arnie,
    leuk weer iets van je te lezen hoor. Ik ging me al zorgen maken ( je had het over 1 les per dag),maar dat die wel 5 uur kan duren had je er niet bijgezegd. Nou komt vast goed allemaal, heb er alle vertrouwen in!Fijn om je vant weekend weer te zien: kijk erg naar je uit1 Liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Krems an der Donau

Arne

Is graag op reis

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 12097

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 03 Mei 2013

Vrijwilligerswerk in Bosnië

08 September 2012 - 02 Februari 2013

Uitwisseling

Landen bezocht: