Introductie gaat beginnen - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Introductie gaat beginnen - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Introductie gaat beginnen

Blijf op de hoogte en volg Arne

11 September 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Na een weekend de stad te hebben leren kennen is het vandaag zo ver. We gaan aan de intro week beginnen. Maar maak je niet druk. Aan het einde van de dag staat er een: "Get together" gepland bij een van de wijntuinen hier in Krems. Dus ik ben erg benieuwd.

Het weer hier is echt super. Vandaag verwachten ze dat het 30 graden gaat worden. Dus we moeten maar even kijken hoe dat gaat komen.

Zondag heb ik samen met mijn buurmeisje door de stad gelopen en erg veel foto's gemaakt. Zo heeft Krems heel veel oude kerken en bestaat een deel van de oude stadsmuur nog steeds.

Daarnaast hebben we het zwembad al ontdekt, wat echt een uitkomst is bij deze temperaturen!

Er is grote kans dat ik vandaag een nieuwe kamergenoot krijg, maar dat is nog even afwachten, zodra ik dat weet komt er uiteraard weer een berichtje.

Nou mensen, vanuit Krems, viel spaß!

• 11 September 2012 - 09:20

Eva:

Echt leuk ja! Have fun x

• 11 September 2012 - 12:28

Joan:

Ha Arnie, N
    nou geniet maar van het weer hoor, wij hebben regen. Echt effe wennen hoor; )xxx

• 11 September 2012 - 20:09

Tante Jetty:

hai neef, wat een mooie foto's, geniet ervan en aan t weer zal het niet liggen.xxx

• 12 September 2012 - 18:41

Wittekoek 't Zwaantje:

hoi arne, je hebt er alweer een paar dagen opzitten, en veel indrukken gekregen denk ik zo, mooie foto's.
    heb je al een dag op de universiteit gezeten, of is het nog steeds verkennen/ en wat heb je een mooie kamer, lijkt me erg ruim, en heb je er al een kamergenoot bij? doei arnie tot horens.oma

Tags: Krems