Aankomst in Krems - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Aankomst in Krems - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Aankomst in Krems

Blijf op de hoogte en volg Arne

08 September 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Zo na een reis van ongeveer 10 uur vanmorgen kwamen wij om kwart over 1 in Krems an der Donau aan. Na mijn kamer gezien te hebben en wat spullen uitgepakt kwam ik erachter dat ik mijn internet kabel was vergeten dus die zijn we gaan halen en hebben daarbij heerlijk een biertje bij een van de Biergarten gedaan.

We zijn bij de Donau wezen kijken, echt wat is Krems een mooie stad.
Na een ijsje en een pizza gegeten te hebben ging pa weer beginnen aan zijn terugreis en ben ik mijn computer gaan installeren.

Hierbij dan een update van mij.

We komen er nog wel meer.

  • 08 September 2012 - 19:36

    Tante Jet:

    hoi neef,

    fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen.
    ik wist niet dat het toch nog 10 uur duurde voor je op plaats van bestemming was.
    we denken aan je hoor, geniet ervan.
    tot zover , tot de volgende keer.

    dikke kus je tante en de rest

  • 08 September 2012 - 19:45

    Bea:

    Ha Arnie,

    Ziet er leuk uit; met zulke gordijnen moet je 's morgens toch wel vrolijk aan de dag beginnen!!!
    Geniet nog even van je vrije dagen en dan volgende week flink aan de bak....

    Fijn weekend,
    groetjes van de Wittekoekjes uit de Fazant

  • 08 September 2012 - 19:53

    Joan:

    Ha lieverd,

    nou ziet er keurig uit toch?.Veel plezier hoor. (k mis je nu al...)xxx

  • 09 September 2012 - 00:52

    Coby:

    Hoi Arne,

    Ik blonk door afwezigheid op je afscheidsfeestje. Helemaal vergeten, sorry. Daarom maar zo: een hele goede tijd in Oostenrijk!

    Geniet en doe je best! x Coby

Tags: Krems

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Krems an der Donau

Arne

Is graag op reis

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 12096

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 03 Mei 2013

Vrijwilligerswerk in Bosnië

08 September 2012 - 02 Februari 2013

Uitwisseling

Landen bezocht: