Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Blijf op de hoogte en volg Arne

06 September 2012 | Nederland, Ridderkerk

Woensdagavond 5 september heb ik mijn afscheidsfeestje gegeven voor vrienden en familie. Een grote opkomst, super gezellig.
Partytent, statafels, muziekje op de achtergrond en Easy Catering promoten met de hapjes ;) 's Middags met moeders de Mise en Place klaar gemaakt en 's avonds de finishing touch.

Ik begreep dat de hapjes goed in de smaak vielen.
Ik vond het super dat jullie allemaal aanwezig waren! Super gaaf dat de NHTV'ers helemaal uit Breda, Utrecht, Beuningen of zelfs Elburg (buitenland voor de mensen uit de Randstad) zijn gekomen. Maar natuurlijk ook de Valkies en andere vrienden en familie uit de omgeving van Ridderkerk.

De planning is om zaterdagochtend vroeg (8 september), met de auto richting Krems an der Donau te gaan om daar lekker voor 5 maanden te studeren, mensen leren kennen, feesten en alles wat het nog meer mag brengen.

Aju!

• 06 September 2012 - 21:27

Joan Wittekoek:

Ha lieverd,
    Ja, "moeders" was ontroerd dat er zoveel mensen speciaal voor jou de reis hadden gemaakt om je een geweldige avond te geven! Super vond ik het!
    Vandaag hebben we samen de boel weer opgeruimd!
    Slaap lekker xxx

• 07 September 2012 - 15:59

Joan:

't Komt wel erg dichtbij nu. Druk met inpakken: gaat het allemaal in de Peugeot denk je?Anders mogen jullie de Twingo wel gebruiken : )xxx

• 07 September 2012 - 18:26

Wittekoek 't Zwaantje:

hoi lieverd, wij zullen je missen, maar we wensen jou en je pa een goede reis, en hopen dat je een fijne tijd zal hebben in krems en omgeving.
    veel liefs van ons Opa en Oma x.