Laatste maand - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Laatste maand - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Laatste maand

Blijf op de hoogte en volg Arne

04 Januari 2013 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Prosit Neujahr liebe Leute,

We zijn al weer in de laatste maand van mijn exchange. Oud en nieuw gevierd in Wenen, samen met mij lieve vriendin.
En de tijd van afscheid nemen komt steeds dichterbij. Maar ik heb al in de planning staan dat ik van de zomer weer terug ga, en ik mag ook weer in de bar gaan werken.

Even over mijn vriendin, mochten jullie er vragen over hebben. Ze heet Steffi, is 25 jaar oud en woont in Krems. Studeert rechten in Wenen. Het is een hele lieve blonde meid met mooie blauwe ogen :-)

Jullie zullen haar wel een keertje leren kennen.

Ik heb in totaal nog vijf dagen dat ik naar de IMC moet. Mij laatste tentamen op maandag 28 januari. Dan nog een weekje genieten en dan aan het einde van de week komt mijn vader me al weer ophalen. Gaan we weer aan een tien uur durende reis terug beginnen.

Mensen een goed begin van het nieuwe jaar toegewenst en tot snel.

Bussi, Arne

  • 04 Januari 2013 - 20:56

    À.wittekoek:

    Hoi wat horen we nu? Een dame aan je zijde? Hoe ziet ze eruit? En hebben wij ze ook soms gezien toen we in krems waren? In welke taal spreken jullie met elkaar? Van harte gefeliciteerd hoor, en we hopen dat we met haar kennis kunnen maken spoedig.
    Arnie doet Steffi de groeten van ons, en nog een fijne tijd met elkaar.tot gauw kus oma.

  • 14 Januari 2013 - 17:48

    Anita Japenga:

    Ha Arne,
    Wat lees ik nu? Een vriendin, leuk hoor!!
    Zoals je merkt loop ik een paar dagen achter met lezen :-)
    groetjes Anita Japenga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Krems an der Donau

Arne

Is graag op reis

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 12072

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 03 Mei 2013

Vrijwilligerswerk in Bosnië

08 September 2012 - 02 Februari 2013

Uitwisseling

Landen bezocht: