Decembermaand - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu Decembermaand - Reisverslag uit Krems an der Donau, Oostenrijk van Arne Wittekoek - WaarBenJij.nu

Decembermaand

Blijf op de hoogte en volg Arne

05 December 2012 | Oostenrijk, Krems an der Donau

Zo ik merk dat het al weer een maand geleden is dat ik voor het laatst een update heb gemaakt.

Vandaag 5 december zijn we alweer bijna drie volle maanden in Oostenrijk en is langzaam aan het aftellen alweer begonnen. Over 2,5 week richting Helsinki, Kajaani en Ristijärvi om daar de kerstdagen door te brengen. Wat de plannen zijn voor Oud en Nieuw is voor mijn nog een groot vraagteken. Dit mede omdat ik nog niet weet wat de planning van XO bar is. Wellicht ben ik die avond aan het werk, anders misschien naar Wenen of gewoon in Krems blijven. We zullen het wel zien.

Aan de weersvoorspellingen te zien gaat het komend weekend koud worden, ze zeggen tussen -5 en -9, ben erg benieuwd. De planning is om naar Salzburg te gaan komende zaterdag, dus dat wordt goed warm inpakken.

Ik wens iedereen een fijne decembermaand toe en tot schrijfs weer!

• 06 December 2012 - 18:20

Johan En Bea:

Ha Arne,

Goed om weer eens wat van je te horen.

We hebben begrepen dat je het zeer goed naar je zin hebt daar en dat je veel vrienden en vooral veel vriendinnen hebt (info komt van oma ;)
    Geniet nog maar lekker van het goede leven en het vooruitzicht van een bijzonder kerstfeest in Finland. We hopen dat wij hier ook een witte kerst krijgen. Vandaag was de wereld even wit en dat zag er toch wel heel leuk uit!

Hartelijke groetjes vanaf de Fazant!

• 07 December 2012 - 08:44

Joan:

Ha Arnie,

Leuk dat je weer even van je hebt laten lezen! Nou vandaag ook hier een witte vlakte! Kunnen we alvast een beetje wennen ; )
    Veel plezier in Salzburg en tot horens!
    Liefs ma